Politica retur și garanții

1.Procesul de returnare

Retururile la Hunting Hub sunt gratuite în magazinul noastru fizic, iar returul de la domiciliu este 19 RON. Termenul de returnare este de 14 de zile de la data de confirmare a expedierii comenzii. Articolele returnate trebuie să fie în stare perfectă (să nu fi fost purtate sau spălate, să aibă etichetele interioare și exterioare netăiate, să nu prezinte modificări și să fie însoțite de bonul de cumpărare corespunzător). Hunting Hub își rezervă dreptul de a refuza returnările după expirarea termenului, dacă articolele nu sunt în aceeași stare în care au fost trimise și/sau dacă nu îndeplinesc condițiile noastre de returnare. Putem reține contravaloarea rambursării până la primirea bunurilor sau până când ați furnizat dovezi că le-ați trimis înapoi.

IMPORTANT: Dacă doriți să returnați articole din mai multe comenzi (sau mai mult de o comandă), trebuie să solicitați ridicarea fiecăruia în parte și în conformitate cu numărul de colete pe care doriți să le returnați. Hunting Hub nu își asumă responsabilitatea pentru returnările unor articole achiziționate în comenzi diferite și/sau returnate cu solicitarea ridicării unei alte comenzi. La selectarea unei metode de livrare nefurnizate în condițiile de returnare, considerăm că este răspunderea dvs. și trebuie să suportați direct costurile expedierii și ale produsului, în cazul în care acesta se pierde.

2.Returnări la poștă / punct de colectare

Veți primi prin e-mail un autocolant de returnare, pe care trebuie să îl imprimați și să îl lipiți pe cutia în care v-a fost livrată comanda, pe care va trebui să o duceți apoi la un oficiu poștal sau la un punct de colectare, a cărui locație o puteți găsi în link atunci când solicitați returnarea.

IMPORTANT: dacă returnați mai multe cutii, trebuie să marcați numărul de cutii, să imprimați și să lipiți toate autocolantele pe care le veți primi prin e-mail și să NU folosiți aceeași etichetă pentru toate cutiile.

ARTICOLE DIN MAI MULTE COMENZI: Dacă doriți să returnați articole din comenzi diferite, trebuie să solicitați ridicarea fiecărui articol în parte, în conformitate cu numărul de cutii pe care doriți să le returnați.

IMPORTANT: Hunting Hub nu își asumă nicio răspundere pentru articolele returnate împreună, dacă acestea au fost cumpărate în comenzi diferite sau pentru articolele returnate cu solicitarea de ridicare a unei alte comenzi.

3.Produs defect

Dacă, în mod excepțional, ați primit un articol defect, cea mai rapidă soluție este să mergeți la magazinul nostru. Când ajungeți la magazin, un angajat va verifica starea articolului. În cazul în care defectul se confirmă și magazinul are produsul în stoc, vom schimba sau returna articolul, în funcție de preferințele dvs. și de stocul magazinului. Dacă nu aveți magazinul în apropiere, vă sugerăm să luați legătura cu Departamentul de relații cu clienții.

4.Perioada de retur

Rambursările vor fi efectuate utilizând aceeași metodă de plată folosită pentru procesarea comenzii, în maximum 14 zile, în funcție de banca dvs. și de modalitatea de plată utilizată.

5.Rambursări incorecte

Dacă valoarea rambursării dvs. este incorectă, vă rugăm să luați legătura cu Departamentul de Relații cu Clienții, și vom soluționa problema cât mai curând posibil. Nu uitați că Hunting Hub își rezervă dreptul de a respinge returnările comunicate sau trimise în afara perioadei stabilite și pe cele care conțin articole de îmbrăcăminte care nu se află în aceleași condiții ca atunci când au fost primite.

6.Schimburi

Un eventual schimb nu este posibil pentru un articol achiziționat de pe site-ul nostru.

7.Returnări în magazin

În general, dacă doriți să returnați o comandă online, vă recomandăm să faceți acest lucru rapid și ușor mergând la sediul HuntingHub La magazin, persoana responsabilă va efectua returnarea și vă va înmâna un document care să confirme acest lucru. Vă recomandăm să păstrați acest document. După finalizarea returnării, veți primi și un e-mail de confirmare a returnării. Trebuie să aveți bonul pentru orice schimbare sau returnare.